Gebebiri Önemli olan sırt üstü yatmamak diyor doktorlar cunku karniniz buyudukce tum agirliginiz sirtinizdan gecen ana damarlara biniyor ve bu da bebege giden kan akisini azaltiyor. Haftalar ilerledikce karin buyudukce yuzustu yatmak zaten imkansiz hale geliyor🙈 en iyisi sol tarafa yatmak ama saga yatmanin da sorun olmayacagini soyluyor doktorlar. Zateb butun gece sola yatmak da mumkun olmuyor en azindan benim icin, bacaklarim ve kalcam agrimaya basliyor, kramp giriyor. O yuzden ben pilic cevirme gibi bir o yana bir bu yana donup duruyorum🙈 Mumkun oldugunda sola yatiyorum, agriyacak ya da kramp girecek gibi olunca sagima donuyorum.