merhaba kızlar, bizim hep sorunumuz beslenmeyle ilgili oldu emme reddi vs yasadik cok sükür toparliyoruz. Sorum şu bebeğimi doğduğundan beri 2.5 -3 saat araliklarla besliyorum cevremdekiler uyandirma bırak uyusun yada kırkı cıksın daha kaldirma ne zaman acikirsa o zaman verirsin diyor. Sizce ne yapmam lazim. ne zaman bu uyandirma süreci bırakılıyor?