SemaArin KIZLAR YENİDOĞANA UYGUN ÇORAP OLUYOR YA 3 LÜ OLANLAR ONDAN 3 LÜ 6 PAKET ALMIŞIM 18 TANE VAR COKMU SİZCE HEPSİNİ AÇIP YİKAMASAMMİ YOKSA GİYDİRİLİR HEPSİNİ YİKAYİMMİ OCAK SONU ŞUBAT BAŞI DOĞUMUM TAHMİNEN
_ozlmm SemaArin Çok gibi de değil gibi de 😂 ben bazen iki kat giydiriyorum patiksiz alt giydirdiğim zaman ayakları sıcak dursun üşümesin diye 😊 hepsini yıkasan da olur istersen de üç paket açıp yıka o da yeterli olur gibime geliyor patikli alt giyer ilk zamanlar ☺️
Kzytoo SemaArin ben de 12 li almıştım hepsini yıkadım benimde ocak sonuna geliyor doğumum elimin altında lazım olursa kullanırım. Siz külotlu çorap aldınız mı yada yeni doğana giydiriliyor mu kış bebeği olduğu için bilemedim alsam mı almasam mı
berceste5155 SemaArin bence açmayın hepsini zaten patikli alt giyecek ilk günler altına bir kat da çorap giydirirsiniz yeter ben eldiven yerine de çorap kullandım eldiveleri çok çabuk çıkartıyorlar çorap daha sağlam oluyor 3 paket açsanız yeter
Sevensevilen SemaArin bence fazla olmuş zaten iki güne bir makine çalışacak. İlk günlerde ben de eldiven yerine çorap giydirdim. Eldiveni çıkarıyordu
SemaArin Kzytoo BEN ALMADİM YENİDOGANA OLMAZ BENCE YA ÇOK SIKI GELİR YENİDOĞAN A RAHAT EDEMEZ AYAKLİ İÇ GİYDİRİRİZ DAHA RAHAT OLURLAR
Ozlm0916 SemaArin bence çok canım ben 3 lülerden 1 paket almıştım 1 ay giyindi zaten üst lastikleri baya dar oluyor sıkıyor ayaklarını biraz daha büyük al
Rapunzelinanasi SemaArin çok 😂 ama eldiven olarak da kullanırsınız çünkü normal eldivenler bebenin elinde asla durmuyor. Ben hep çorap taktım ellerine 🤦🏻♀️
mimar_anne Ben hepsini açtım yıkadım sonra tekrar tekrar uğraşmamak için birde lazım oluyor illa ki bazen çift giydirirsin bazen eline
gamzecee SemaArin bence çok yeni doğanları sadece bir hafta gitdirebilştim üst kısmı dar geldiği için hep iz ve sıkma yapmıştı bende halada aynı hep 1 yaş çorabı alıyorum zaten 2 güne bir çamaşır çıkıyor bence duruma göre temkinli gidersin
SemaArin gamzecee SİMDİ 1 BUÇUK 2 YAŞ ALİYORUM GENELDE BEBEGİM YOKKEN ALMIŞIM 2 PAKETİ 2 PAKETİ DE ANNEM BEGENDİ 1 PAKETİNİ EŞİM BEĞENDİ 1 PAKETİNİDE BEN ALDİM 😂
gamzecee SemaArin çok iyi yapmışsınız büyük her zaman iyidir çünkü doğunca o boğumları sıkıyor ve sen anne olarak için hiç rahat etmiyor
Hilal3425 SemaArin bence çok değil benimde doğumum o dönemlerde olacak kışın yıkayıp kurutmak zor olacak sürekli değiştirmek gerekecek