Ulkr__ yok canım ya öyle bi şe deil benimkisi. 7 haftadır su gelişim var, bir sürü antibiyotikler aldım hastanede yatıyorum 5 haftadır… bu şekilde 34 e kadar en fazla tutarız bebeği dedi en başından beri perinatolog. Daha fazla beklemesi bebek açısından riskmiş, çünkü o haftadan sonra daha çok büyüyecek , az suyun içinde duramaz olcak.. herkesin derdi kendince büyük canım.. Rabbim dermansız dertler vermesin, herkesinin derdinin dermanını şifasını veriversin. Amin