DemiranneMerve 41 olduk bugün. Normal doğum icin benim gibi bekleyenler var mı? Bana suyun azaldı dedi ve de açılma hala sıfır. 🤲🏻
bebeklerin_annesi DemiranneMerve suyun az ve 41. Haftadasın sana yatış vermesi gerekiyor doktorun Benim ilk hamilelikte 41+1de yatuşım yapılacaktı ama 41+0 da suyunun gelmesi ve sancılanmam ile doğum yaptım geç kalma doktora git tekrar
DorianGray DemiranneMerve ben de aynı durumdayım 40+2 ne sancı var ne de açılma. Bir kaç güne gelmezse doktorum doğumu başlatacak.