Merhaba arkadaşlar, ben 27+6 dayım. Son iki haftadır gittikçe artan geceleri belirginleşen bir nefes darlığım var. Böyle öksürük geliyor ama boğazımdan değil. Nefesim yetmiyor gibi oluyor. Dik pozisyona gelip cam vesaire açıyorum. Bir şekilde geçiyor gündüzleri pek bir şey olmuyor. Benimle aynı problemi yaşayan var mı neyin sebep olduğunu çözemedim. Aklıma gelen sebeple Progestan kullanıyorum, evde kedim var ve karnım çok büyük. Bunlardan biri yapıyor olabilir mi bilmiyorum. Doktor kontrolüme de iki hafta var. Sanırım erkene çekeceğim böyle giderse.