Merhaba, doğum kontrol hapı olarak yazz kullanıyorum. Ayrıca pkos hastasıyım. Bu ay reglimi ertelemek için beyaz hapları atlayarak yeni kutuya başladım 9 gün oldu. Ara kanama vs yaşamadım. Bu ara mide bulantısı, baş dönmesi, alınganlık ve hassaslık yaşıyorum. Aslında iki hafta önce bir anlık içime doğarak gebelik testi de yaptım ama negatif çıktı. Sizce bu durumda gebelik oluşabilir mi? Yoksa bu ay regl olmadım diye vücudum tepki mi veriyor? Yarın test alıp yapmayı düşünüyorum gebelik varsa çıkar mı?