waitingmyprince canım 1 hafta once benimde cok kötü agrım vardı basıma vuruyodu artık gittim doktora ilk 3 ay ve son 3 ay bişey yapılmıyo. Hatta ben 4 aylıgım o yüzden kanal tedavisi falan yapılabiliyordu kadın dogum doktorum izin vermesne rağmen diş doktorum yapmadı. Parol verdi aklına geldikçe dişlerini fırcala hamilelikte illa agrılar oluyor dedi. Bİde karanfil tuttum hep dişimde 1-2 güne geçti dişim. Sende saat bası falan fırcala geçicektir.