Kizlar benim son adet tarihim 14 ekim. Bir gun gecikmez ve bu ay 15 kasimda test yaptim pozitif cikti. Son adet tarihine gore 5+3 gebeyim ogreneli hir hafta oldu bu hafta ici beta vercektim ama bugun lekelenmem oldu ve devam edicek gibi. Acile gidip kan verdim degerim 80 pozitif cikti. Doktor ultrasonda gorunmez ne oldugunu bilmemiz icin degerin yukselmesi lazim bir hafta bekle cok kanama olur ve sancin olursa gel dedi. Uc ay once de dusuk yapmistim bunplansiz gebelik🥹 ama cok uzgunum insallah bisey olmaz . Benim gibi bur durumu yasayan var mi acaba. Sonunda saglikli gebeligi olan 😞