Miz_ Kızlar 36 . haftadayım 4 5 gündür özellikle yatarken çok kaşınıyorum , özellikle bacaklarım kaşınıyor kollarım da oluyor ama bacaklarım aşırı kaşınıyor. Salı günü kontrolüm var dr a soracağım. Başınıza geldimi neden oluyor olabilir?
kubra721- Miz_ aynı şikayet bended de var 35 haftada başladı 38.haftadayım hala devam ediyor tahlil detaylı ultrason yaptım çok şükür bşy çıkmadı doktor cilt kuruluğundan olduğunu söyledi ılık duştan sonra vücudumun her yerini zeytin yağı ile nemlendiriyorum biraz rahatlatıyor ve bol bol su içmek gerekiyor.
Miz_ Yeso59 ay benimde salı günü geçen hafta kan vermiştim nişey çıkmamıştı. Banada haber edermisiniz yarın
kubra721- Miz_ vücudunu da hep nemli tut gerekirse günde iki üç kere yap ama düzenli olsun ben yaptım iyi olunca bıraktım yine başlayınca devam ettim nemlendirmeye daha iyim şuan.çok kötü ya uyuz olduğumu düşünüyordum o kadar çok kaşınıyordumki ama normalmiş
kzbn123- Benimde aynı şey başımda 1 haftadır göbeğim çok kötüydü artık kaşımaktan yara yapıp kanatıyordum. Cumartesi acile gittim kanlarım temiz çıktı gebelik koleztazı değilmiş. Fakat dünden beride her yerimi sardı resmen minik minik kırmızı kırmızı kabarcıklar oluştu. Pupp diye bir hastalık varmış netten araştırdım hamilelikte oluyormuş ve doğumdan sonra kendi geçiyormuş. Sabah tekrar gideceğim belki krem falan verir. Çok kötü bir şey valla
Yeso59 Yeso59 gittim doktora canım el ayak parmak araları kasiniyorsa uyuzda olabilirsin cildiyeye görün dedi orda bisi çıkmazsa alerji vs yapmıştır sana krem yazsın bir iki gün sur dedi tahlillerime göre kadın doğum acısından birşey yokmuş enzimlerde vs normal dedi
kzbn123- Miz_ evet maalesef geceleri daha yoğun kaşınıyor kantaron yağı ve saf zeytinyağ sürdüm biraz hafifletti