Tiwinssmome Merhabalar kızlar 22+5 çift yumurta ikizlerime hamileyim 1 aydır karnimda sertleşme oluyor ama son 2 3 gündür aşırı fazlalasdi.Benimle aynı durumda olanlar varmı
ilaydaaltann_ Tiwinssmome Benim 1 bebeğe gebeyim. 21 haftaligim. Arada sertlesiyor. Büyüğündenmis doktoruma sordum. Senin ikiz bi de normal bence sertlesmen. Ama rahatsizsan ve içine şüpe dustuyse bi doktoruna danışabilirsin.
Tiwinssmome Kasıklarım da kasılmalar oluyo çok fazla.Bu hafta detaylı ultrason randevum var inşallah o zmn sorarım doktora