Simseknur 39+3 deyim tam olarak doğum sancısı nasıl oluyor bilmiyorum ? Sanki tuvalete sıkışmışım gbi alt karın tarafımda sancı gbi bişey oluyor . Öyle bişey mi acaba ?
A_cemilik Simseknur ben de anlamıyorum heryerde aynı şeyler yazıyor sancı gelirse anlamam gibi geliyor.
pamukannesi25 Simseknur bende 39+3 teyim bikaç gündür regl sancısı çekiyorum bi süre sonra bi anda gidiyo ama günde 1 veya 2 kez oluyo geçen gece uykumdan uyandırdı doğurcam heralde dedim 😄 ama bida olmadı yalancı sancılar heralde bu
Fattuma A_cemilik vallahi çok anlaşılır 🤣bende anlamam diye korkuyordum,ama gece yarısı yataktan attıracak bir sancıyla uyanınca anladım 🤣
babysthing Benim son 2 saattir başladı. 5 haftadır birçok kez regl agrısı hissettim acaba mı dedim ama bu farklı gerçekten. Agır veya dayanılamayacak düzeyde degil şuan ama o kadar ilginç ki bir anda giriyor 20 saniye falan kitleniyosun sonra bir anda kesiliyor
Fattuma babysthing her saat biraz daha artar,ve 20 saniye 1 dk,1 dk 10 sn ye çıkar, sancılar bu şekilde ilerler
Sadomazo860 Bende 35+3 deyim regl olacakmisim gibi sırtımdan kalçama ağrı vuruyor ter basıyor bebek taş gibi oluyor 2 günde bir oluyor bu
Fattuma sersss çıkıyor,ama 2-3 dk da bi sancı gelince açıklığınızda artmış oluyor,ben evde sancimi cektim, 2-3 dk da bir gelince hastaneye gittim, açıklığım 9-10 cm olmustu bile,evde cektim sancilarimi
sersss Simseknur 38+4 teyim benim de özellikle geceleri karnım sertleşiyor sertleştiği an vajinama iğneler batıyor sanki
Mlkysf Simseknur benimde doğum sancim böyle başladı sonra araları sıklaştı sanırım seninde doğumun başlıyor olabilir
Aselervam_41 Fattuma yani düzenli gelen sancı suresi azalınca açıklık daha mi cok oluyor kac saat beklediniz evde
EmineDefneGokce Simseknur bende hep merak ederdim ama sancı gelince acaba mı demiyorsunuz düzeni ve şiddeti var direk bu sancı diyorsunuz
Fattuma Aselervam_41 evet,benim gece başladı sancılarım,sabaha dogru artti,10 gibi hastaneye gittim 9-10 cm aciklik dediler,ustumu degistirmeden catala cikip dogumu yaptirdilar bana