ceyceyy3 benim doktorum da çok iyi ayrıntılı detaylı anlatır eder. Özel kliniğe gidiyorum ben tarama falan bilmiyordum açıkçası kaçıncı hafta da yapılır edilir diye randevumu da hep doktorumun sekreteri yazar bizde ona göre gideriz. Bana göre haftam 14+0 ama ultrasona göre 14+4 um. Neden öyle birsey dedi ense kalınlığı burun kemiği vs çok iyi görünüyor dedi gelişimini ona bağlayarak mi söyledi anlamış değilim tabi. 2li taramaya giremedik bu sorun olmaz inşallah bebeğim için