24+3 haftalık hamileyim. 2. Hamileliğim ve ilkinde hiç bişeyim yoktu. 2 haftadır kasıklarımda kasılmalar, özel bölgem de böyle sanki kalp atıyormuş gibi gelen farklı bi ağrımı acı mı sızı mı tarif edemiyorum, belim ağrıyor, kalkıp yürürken bile sanki canımdan can gidiyor. Daha şimdiden böyle olup ileriyi düşünemiyorum 😕 İlk bebeğim de daha 2 yaşında sürekli gün içinde aktiflik var. Sanırım bu haftalar bu şikayetler normal. Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. Kucağımıza alınca hepsi geçecek 💕