Kızlar şuan 32. Haftaya girdim ve yaklaşık 10 haftadır kasik ağrısı çekiyorum üstüne kalça Kemigı ağrısı vs.de eklendi. Kendimi catim genisliyor vücudum doğuma hazırlaniyor diye teselli ediyorum ama gerçekten de bu ağrıların normal doğumu kolaylaştırmasıyla alakası var mı? Yani hamileliği boyunca bu ağrıları çekip normal dogum yapanlar, doğumu kolay geçenler var mı yoksa hiç alakası yok gebeliğin çilesi mi bu ağrılar