Bedav Merhaba kızlar uygulamaya göre son 9 gün heran gelebilir bebişimiz, ama tereddütte kaldığım bir konu var epiduralli doğum mu olması yoksa en doğalından sancılarlamı yani ne yapcağımı bilmiyorum siz nasıl yaptınız veya nasıl düşünüyorsunuz??
Trapezunta Bedav merhaba bacım 21 gün önce normal doğum yaptım. Ben epidural istemedim çünkü suni sancı taktılar ve 3 cm açıklığa rağmen dakikada bir geliyordu ve dayanılacak gibi değildi sancılar hiç dinlendirmiyodu. Sezaryene alın beni dedim doktoruma. Saat 6 yı beklemem gerekiyordu sezaryen için öğlen yemek yedim diye.Nasılsa sezaryen olucam diye epidural istemedim. Saat 5 gibi zaten 8 cm olmuş açıklık o yüzden epiduralsiz çektim o sancıyı. Ve normal doğurdum. Bir daha doğurursam epidural kesinlikle taktırırım.
Lizbonn Bedav 3 sene önce epidural normal doğum yaptım yine aynı şekilde düşünüyorum. O sancıların en dayanılmaz noktasında insana aşırı iyi geliyor.
Aselervam_41 Bedav bende ilk cocugumda 3 sene önce epiduralli yaptım yani en azından doğum hızlanıyor
Nazli18 İlk doğumumda epidural almıştım hep şükrettim bunun için inşallah yine almayı düşünüyorum tabi yapan kişi de çok önemli Rabbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın 🤲🏻🥰
smyctn 4 yıl önce normal doğum yaptım evet gerçekten çok ağrılı ama olsun en sağlıklısı şuan hamileyim ve nasip olursa yine aynı şekilde istiyorum doğduğu an saniyesinde bitiyo bütün sancı çok şükür..
Ebrarin_annesiiii0623 17 ay önce doğum yaptım bende normal epidural ile doğumdan önce herkez yok yaptırma epidural zararlı fln dedi doktorum doğumunda ikna etti beni suyum evde gelmişti bebeğim kuruya kaldı hastaneye gittiğimde 3 cm acilmam vardı sabaha kdr normal sancıları wardi çok zorlamadi 6 cm e kdr beklediler acilmam yanaştı suni sancı verdiler sancılar şiddetlendi epiduralle hem doğumunda erken oldu sancılarını çok çekmedim hemde rahatlatiodu epidural sancıyı Bi nebzede olsa hafifletiyodu gene dogum yapsam epidural tercih ederim epidural istememe sebebim yüksek miktarda fiyatı otellerde ben üniversite hastanesinde dogum yaptım ve ücretsiz olduğunu öğrenince Bi nevide olsa sıcak baktım epidurale hiç de pişman deilim öneririm de epidural i
Ozgee123 Peki olumsuz yan etkileri varmı sırt ağrısı idrsr kaçırma bazı kişilerde olabiliyor diyorlar sonradan