alisaorkhan Aynen bende öyle canım işte, söylediğin gibi bende öğrendiğimden beri tüm süreçler gözümün önünden geçti nasıl yapacağım bunları dedim kendi kendime, özelimi kimseyle paylaşmayı sevmiyorum, aslında farklı oturuş şekilleri var doğumda, doğum oturağı tarzı şeyler var keşke bizim ülkede de bunu seçebilsek, ben bi doktorun kitabında okumuştum, doğum yapacak kadınlara bu doğum biçiminin çok itici geldiğini ve doğumu zorlaştırdığından bahsediyordu kesinlikle kadınların %50 si bu durumdan rahatsız olduğu için gerilip doğumu zorlaştırıyordur istemsizce eminim yani 🤛