Fatmiks öncelikle kontrole hiç gitmediniz mi, kalp atışı vs duyulunca size folik asit önerilir zaten. Kesinlikle kullanın hatta gebelikten önce başlanması öneriliyor. Bebeğin omurgası ve nörolojik gelişimi için çok önemli. Eksikligi çok ciddi hastalıklara yol açıyor
Onun dışında kan tahlili yapılıyor ve genelde kan ilacı ve d vitamini veriliyor. D vit sizin kemikler için çok önem bebek sizden alıyor çünkü besini
- Haftadan sonra multivitaminelere geçip folik asit bırakılıyor ama gene vitaminlerin icerignde oluyor azda olsa