Der_0 Ayezhanim Bende Kadir hocaya gidiyordum 6. Ay bıraktım 🥴🥴🥴Fatma Çetin Pelit gidiyorum şimdi bebiş kaç haftalık
Ayezhanim Der_0 henüz yok canım işte istiyorum bir kaç aydır olmuyor bakalım bu ay şansımı deneyecem 😒
Der_0 Dylann İki doktor arasında kontroldeydim canım altıncı aya gelince birinde kaldım Kadir hoca biraz pahalı geldi ama çok seviyorum Kadir hocayıda Gülay hemşireyi de ❤️