Merhaba güzel anneler. Nasip olur ise 2.ye hamileyim 11haftalığız. İlk oğlum oldu ilk aylarda mide bulantım oldu ama çabuk geçti yemekler den tiksinmedim bu gebeliğim de mutfağa giremiyorum yemeklerin kokusu çok kötü geliyor ve buzdolabını açamıyorum herkes kız diyor sizin nasıldı acaba.💜