Tupbebegimm1
Merhaba arkadaslar, öncelikle hamile olanlara hayırlı sağlıklı doğumlar, anne adaylarına da tez vakitte müjdeli haberler diliyorum.
Evlendiğimde gezmek evliligimizi oturtmak icin çocuk dusunmedik. Uc ay Doğum kontrol hapı kullandım sadece sonrasında doğal korunduk. Ayni zamanda polikistik över var. 7 8 ay sonra korunmayı bırakmadan önce dr gidip kontrollerimi yaptırmak istedim, tüm doktorların ortak cevap evet polikistik over var ve ayrıca yumurtaların tembel görünüyor oldu. Çocuk düşündüğüm süreçte tahlillerim yapıldı evet ayni zamanda yumurtalarım da tembel çalışıyor. 1.5 senelik evliyken de tedaviye başladık, korunmayı bıraktıktan 6 7 ay olmadi tekrar doktora gittim. Bu durumun beni ileride ne kadar olumsuz etkileyeceğinden habersiz gayet rahat bir şekilde hemen klomen tedavisine basladik. İlk ay hersey iyi gitti iki yumurtam gayet güzel büyüdü çatlatma iğnesi sonrası iliskiler ve test günü derken, yok olmadi. Hadi daha ilk ay devam tekrar ayni şekilde süreç yine olmadi hadi daha yeni başladık derken bir daha hiç yumurtam buyumedi, ne kadar ilaç kullandıysam büyütemedik, bu arada farklı dr gidiyorum hepsinde sonuc ayni. Tam 2 yıldan fazla zaman biz yumurta büyütmeye çalıştık. Her ay doktora gitmekten, saatlerce sıra bekleyip yok canım yumurtan buyumemis cümlesini duymaktan yıkılmıştım. Psikolojimin bozulmasıyla yumurtalarım daha da kötüleşmeye basladi, aşırı pco denmeye basladi bu defa. En son doktorum elimizden geleni yaptık, yumurta büyütmek icin iğneler var tup bebekte ya da asilamada kullanılıyor dedi. Ama sana önermiyorum yumurtaların birden fazla büyüyebilir bu defa tedavin iptal olur daha çok sıkıntı çekersin dedi, ki aşılama şansı çok dusuk olduğu icin hiç düşünmedim. Böylece tup bebeğe yönlenmiş olduk. Daha evleneli 3 yıl olmustu. Oyle yıpranmıştım ki, kimsenin hamilelik haberini almak bile istemiyordum artık, her gören çocuk yokum diye soruyor iyice moralim bozuluyordu. Eşim hemen yapma taraftarı değildi erken diyordu ama benim artık gücüm kalmamıştı. Kenarda birikmiş paramız da vardı, ben mutlu olamadıktan sonra para varmış yokmuş ne onemi vardı sanki. Sisli memorialde karar kıldık hemen görüşmeye gittik, Ramazan başladığı icin sonraki ay yapalım dedik, en iyi avantajı bayram seyran pazar demeden 7 gün çalisiyo olmalarıydı. Adet oldum igneleri kullanmaya başladık, net hatırlamakla beraber galiba 3 kutu iğne bitirdim, sonrasında yumurta toplama işlemim yapıldı, pco olduğum icin çok gazla yumurtam büyümüştü, hatta ilk görüşmeye gittiğimde bölüm başhekimi Semra kahraman tup bebekte en iyi yanıt veren hasta grubu pco olanlar demişti, tabi ki riskleri vardı ohss gibi. Yumurtalardan ne oturabilir ne yatabilir olmustum. Anestezili yumurta toplama işleminden sonra da çok agrim oldu. Ama masallah 42 yumurtam toplandı, tabi 6 tanesi en iyi kalitede donduruldu. Çok yumurta oluştuğu icin taze transfer yerine bir iki ay bekleyelim rahim kendine gelsin dediler ve 16 agustosata adetimle birlikte transfer işleminizin hazırlanmaya başladık, en heyecanlı stresli kısmı buydu ama hep iyi olacak bikiyorum dedim kendime, hiç olumsuz düşünmedim, hersey iyi yolundaydı. 4 eylul transfer günüm ❤️❤️ Minicik bi parıltıyla bıraktılar portakalımı içime, gözlerim faltasi gibi açılmış o mu yanı diyerek, odama çıktım dinlendim, eve döndüğümde de sürekli yatmadım yürüdüm is yaptım yemek yaptım, misafir bile ağırladım, ve test günümde kan verdim hemen eşimin is yerine gittim, intertten bakalım diye, bir tülü açıklanmayan test yapmışlardı da o da bize denk gelmişti sanki, bi anda test ekranı onume açılınca ağlamaya başladım, eşimle sarıldık bayacağı ağladık, sarhos gibiydik, o zaman anladım oyle yorulmuşum ki bebek muhabbetinden, yıpranmışım. Böyle böyle geldik 9. Haftaya iste, daha çok yeni insallah hersey yolunda gider sağlıkla kucahima alırım tüm anneler gibi🙏🏻 Çok uzun oldu hakkınızı helal edin 🤗 He bu arada tabi ki idrar testi de aldım o ikinci çizgiyi bu gözler görecekti oyle ya da böyle, posete sardım saklıyorum idrarli testimi 😂😂
Melek2019
Canim benim senin yasadiklarinin aynisini bende yasadim.. ben 11 yillik evliyin 2 tup bebek tedavisi gordum birinde olmadi 2 de cok sukur rabbime hamile kaldim. Suan bende 5+5 haftalik hamileyim😁 ben tedavimin birini memorial atasehirde gordum ord olumsuzdu 2 Kuzey Kibrisda yapdirdim. Insallah bebislerimizi sag saglim kucagimiza almak nasib olur.
Usakli64
Allah kucaginiza alip buyutmeyi de nasip etsin insallah.. Sizi en iyi biz tupbebek anneleri anlariz o test günü heyecanini yillarca maddi manevi cekilen cileleri ve evladina hayvan muamelesi yapanlara diş sıkarak bakmayi... Allah herseyi bir anda unutturuyor hamile oldugunu öğrendiğin o anda... Rabbim dileyen isteyen herkese anne baba olmayi nasib etsin💝❤ çok çok ama cok zorr