37+6 dayım yafın 38 oluyorum ama bende böyleyim son bir, iki haftadır doğurayım artık modundayım. İnan ne halim var ne başka bir şey. Kendimi yataktan zor kaldırıyorum. Üstüne bir de hasta oldum. Öksürük burun tıkanıklığı kusma ne ararsan varr dayanamıyorum. Sürekli ağlarken buluyorum kendimi. Merdiven egzersizlerine başlayayım dedim ona bile halim yok. 5-6 hurma yiyin kolaylaştırıyor diyorlar ama bilmiyorum