Busraanuur Bende hiç belirti olmuyor mesela , adetlerim de düzensiz zaten anlamıyorum bile bazen hatta çoğu zaman ,🙈 ama bi iki gün içinde şikayetleri geçenler var diye biliyorum yumurta çatladıktan sonra belirtilerde azalıyor
Cano42 Göğüs ağrım olmuyor ama idrarımı yapınca uzun böyle beyaz akıntı oluyor herhalde ozmn yumurtlama yaptıgımı düşünüom Ağrım pek olmaz
Beyzanurr53 Cano42 ben yumurtlamadan önce ve sonra göğüs ağrım çok oluyor bu ayda yumurtlama bir hafta geçti hala ağrıyor ve sızlıyor
Busraanuur Canımm adete yakın da böyle göğüs ağrısı yaşıyoruz, fakat hamilelik belirtileriyle de aynı belirtiler olabiliyor
Beyzanurr53 Busraanuur oda olabilir canım bebek düşünmeden önce böyle birsy yoktu yani göğüs agrısını adete yorabiliyordum ama smdi yumurtlamayı takip ediyorum adette araya gırınce hepsi karıştı artık😬
Busraanuur Kuzenimde de aynı belirtiler vardı adet olacağım diye geziyodu ama 5 haftalık hamile çıktı ☺️ Sana da nasip etsin inşallahhh aminn💜