Kızlar ya 14+3 haftalık oluyorum bu gece. 10. Haftamdan beri sanırım bel ağrım var ama bu aralar dahada şiddetlendi napıcam ben bilmiyorum. Bel fıtığım var fakat hamile kalmadan önce belim ağrımazdı sürekli. Bu hep böyle mi gider dönem dönem mi oluyor? Erken başladı sanırım ağrım. Magnezyum kullanıyorum bu arada