PeraTuna Bana da sezaryan sonrası reçeteme yazılmıştı. İki gün hastanede kaldık zaten, 3. gün sağlık ocağına gittik orada yaptırdım. 4. gün bebeğin kontrolü vardi, gitmisken hastanede yaptırdım. Hemsireye sordum, anlattı, 6 gündür de kendim yapıyorum. Ben de hiç beceremen ama her gün dışarı cikmaktansa mecbur kendim yaptım🤷♀️