Smmyye gümüş kapak, göğüs kalkanı ve göğüs pedleri aldım.
Gümüş kapak gereksizmiş çünkü ihtiyaç duymadım, meme ucum hiç acımadı ve yara da olmadı. Hevesten 2-3 gün kullandım sonra bıraktım. İhtiyaç duyunca almanız daha iyi bence boşuna masraf yapmayın öncesinde.
Göğüs kalkanı doğumdan sonra aldım ihtiyaç olduğunu farkettim. İlk aylarda eğer sütünüz de bol ise bi memeden emzirirken diğeri kendi kendine akıyor. Ya da gün içinde akıyor durup dururken memeye süt inerken. Bu zamanlarda ben kalkan kullandım evde. Çok rahat ettim.
Dışarı çıkarken de sütyenimin içine ped koydum, kıyafetime geçmedi.
İhtiyaç duyduğunuz zaman alışveriş yaparsanız bence, doğumdan sonra da hemen hallolur her yerde satılıyor artık.
Ama endişeniz varsa memem yara olur diye, kendi sütünüzü sıkıp emzirme sonrasında masaj yaparsınız. En şifalı şey sütünüz. Yeter ki memede kalmasın şişlik ağrı tıkanma yapmasın.