egeninincisii Busraaaddd Oğlumda gelmişti haftasını hatırlamıyorum. Kızımın doğmasına 4 hafta kaldı henüz gelmedi.
Busel Busraaaddd benim geliyor canım sol gogsumden 1 damla doktoruma sordum çok normal hormonların hızlı çalışıyor süt uruyor dedi sıkmadikca sorun yok 17.haftamdayim 8 9 kez gelmiştir ama 1 damla kadar öyle çok fazla değil
Busraaaddd Busel bizimde 32 hafta bitiyor bu akşam ama hala gelmedi çevremdeki herkes geliyor dedi aklıma takıldı
Fatma_Nurrrr Busraaaddd bende 33 uncu hafta bitecek bende de gelmedi göğsümün yan taraflarında ki damarlar daha da belirginleşti sadece
Seher_ornkk Busel evet herkesin bünyesi farklı hamilelikte gelmesi sütün az yada çok olucağı anlamınada gelmiyor bnce 🤭 ilk gebeliğimde bir damla bile gelmedi sezeryanla doğum yapıp odaya çıktım emzirirken baya yutkunarak emiyordu bebeğim
Seher_ornkk Busel evet evet 😂 üç aydan sonra göğüslerim küçüldü sütün azaldı dediler oysaki bebe doyuyordu keyfi yerindeydi yani 😁
Seher_ornkk Busel kıyaslama yapılmaması lazım ama annelik işte pinpiriklenicek birşey bulunuyor illaki 😁🤭