Mervekhrmn Arkadaşlar merhaba. Şeker yüklemesini ve kan uyuşmazlık iğnesini yaptıranlar hangi hastanede yaptırdınız? Ücretleri nedir?
isimyazmakzorunlumu Mervekhrmn özel takipliyim fazla ücret ödememek için ikisini de devlette yaptım. Ücretsiz.
edamirac Merhaba. Kan uyuşmazlığı bende de vardı doğumda yapıldı şuan 2. Hamileyim bir sorun yok tekrar olmuyorsun doğumda yapılıyor kan uyuşmazligi iğnesi. Tabi doktorun daha iyisini bilir benim bu şekilde olmuştu
taze_anne79 edamirac ilk gebelikte evet şart degil ama 2. Gebelikte şart yalnız doğumda yapılan farklı yani bebeğiniz pozitif kan grubu ile doğduğu için vuruluyorsunuz 2.gebelikte tekrar 28. Haftada yapılıyor igne
Nnanaa Mervekhrmn şeker yüklemesini özelde yaptırdım zsten rutin kontrol zamanımdı muayene ücreti+40-50 tl bişi ödedim. Sadece içeceğe para verdim yani
Nnanaa Mervekhrmn gaziantepte fakat ben de istanbulda yaşayan arkadaşıma sormuştum gitmeden o da özel takipli aynısını ödemişti.
Zeynep_yaman Şeker yüklemesi içeceği 50. Tlydi kan uyuşmazlığı iğnesi de 200 civarıydı tabi 3 ay önce şuan ne kadar bilmiyorum
Melded İstanbulda özel bi hastanede kan uyuşmazlığı iğnesi 85 tl idi. Medicana beylikdüzünde ise ücretsizdi mesela ama doktorun gerekli görüp iğne yapılır diye onay vermesi gerekmiş.