Merhaba kızlar, erken doğum riski için tedbiren progestani fitil olarak kullanıyorum. Normalde yoktu ama birkaç gündür fitili atarken bı şişlik farkettim vajinamda iç tarafta. Ayakta çok kalıp yürüyünce o şişlik ağrı yapıyor. Yarın doktora gidicem ama merak ettim bunu yaşayan oldu mu?