Baharow Sağ mememden sürekli çekiyorum uc olmadığı için ilkten hep yara oldu kalkan gümüş kapak kullandım onlarda nemli tuttuğu için sanırım mantar oldu kaşınıyor yanıyor acıyor iğne batması oluyor. Bu sorunu yasayan oldu mu?
Baharow Baharow elimde travazol krem var emzirme döneminde sakıncalı mı. Bilen varsa lütfen yardımcı olun :(
Kadriyeeren203 Tahin’in üzerine çıkan kendi yağı oluyor ya göğüs ucu yaralarına cok iyi geliyor denemenizi tavsiye ederim cok gecmis olsun Baharow
elifcicek_07 Çok özür dileyerek soruyorum içleri beyaz beyaz mı acaba meme uçlarınızın benim de kendimi bildim bileli içe göçük beyaz beyaz emzirirken nasıl olur bilmiyorum bebek bakteri kapar mı