Aslcmk canım git git, devlet bazen daha iyi bile olabiliyor,küvez konusunda da öyle.. ayrıca bebek iyi olsun da küveze girsin birazcık. Perinatolog dr varsa gideceğin devlet hastanesinde, kesin git. Belki seni doğuma almayadabilir, ben devlet hastanesinde yatıyorum şuanda senin gibi olup eğer bebek sıkıntıda deilse gittiği yere kadar bekletilenler var .. en azından 34 haftalık olana kadar bekletiliyor