Eldgrn Momm7 bana göre erken değil 26+5 olucaz yarın kontrol var ondan sonra başlamayı düşünüyorum zaten çoğu şey hazır bir toparlanması kaldı yani 30 a bırakmadan halletmeye çalışıcam sonra insan çok ağırlaşıyor gerçekten
cansualisa Momm7 bence çok erken 31 olcam 00:00 da daha hiçbişi yapmadım ki riskimde var 30 da yapın bencr
Esess_ Bnde erken yaptım kıyafetler ütüler canta hazırlıgı vs derken zaman alıyor iyiyken yapın agırlasınca yapamazsnz halinz olsa keyfınız keyfınız ols ahaliniz olmuyor sonradan.
Esess_ Bnde erken yaptım kıyafetler ütüler canta hazırlıgı vs derken zaman alıyor iyiyken yapın agırlasınca yapamazsnz halinz olsa keyfınız keyfınız ols ahaliniz olmuyor sonradan.
Momm7 K2-C2 abartmadan ihtiyacim kadar seyler aldim simdilik bi tane youtube videosunda bebek hemsiresi kendi icin hazirlamisti onunkilere gore yaptim bende isterseniz paylasirim
Momm7 dilann22 helal olsun hayatta son zamanlara birakamam 🙈 sonucta 7.aydan itibaren erken dogum tehlikesi basliyo
Momm7 cansualisa bende su an hic risk yok ama anksiyetem var dusundukce telaslaniyorum en azindan cantanin hazir oldugunu bilsem icim rahat olur 🙃
Hunilininbirii Erken değil ağırlaşmadan yapmanız sizin için daha iyi olur hem anca hazırlarsınız aklınıza geldikçe ekleme yaparsınız
glsmsengl Momm7 37 de hazırlayan ben bu postu yavaş yavaş terkediyorum😅 Ne kadar erken o kadar daha iyi olur tabi sizin için. 🌺
Kzytoo Agırlaşıyorsun daha çabuk yorumluyorsun. Ben dinlene dinlene ütü yaptım sıcaktan. 30. Hafta iyi erkenden başla bencede hazır bulunsun Ben de öyle yapıyorum
Anna-aslan Momm7 ben 29 haftadayim hala hazirlamadim oğlumda da 30 haftadan sonra hazırlamıştım bu haftadan sonra ufak ufak başlayacağım Allah nasip ederse 🌺
Defnem_26 33+2 daha bugun hazirladim 4 yasinda oglum gelip gidip cantaya bakıyor anne kek meyve suyuda koy orda yeriz diyor 😂
Momm7 Defnem_26 hahaha hakli cocuk sizin 2.oldugu icin telas yoktur ilk cocuk telasi daha fazla sanki ☺️