Hamile olduğumu öğrendiğimden beri burda bir çok doğum hikayesi okudum. İnşallah banada nasip olur dediğim çok hikaye vardı. Bu yüzden bende hikayemi paylaşmak istedim. Ayın 15′inde gün boyu bebeğimin hareketlerinin azaldığını,yavaşladığını fark ettim. Takip ettim hareketlerini ve gece 11′de doktoruma yazdım. Gece cevap vermiş ve hastaneye gelmemi söyledi. Tabi ben görmedim. Sabah da randevumuz vardı zaten. Tekrar mesaj atıp randevu saatini bekleme hastaneye gel yazmış. Ondan önceki hafta çok az sızıntı şeklinde suyum gelmişti ve artı gebelik şekerim vardı. Gittim nstye falan bağladılar. Sancım açılmam vs yoktu. Doktorun odasına gittim. Bebeği almak istediğini, riske atmak istemediğini söyledi. Gebelik şekerim olduğu için bebeği kaybedebilirsin dedi açıkça. O an o kadar çaresiz hissettim ki sanki dünya yıkıldı başıma. Çünkü normal doğum planliyorduk. İstemediğimi söyledim ama yapacak birşey yoktu. Yatışım vs yapıldı. Hazırladılar beni,öğlen saat 12 gibi doğuma götürmek için geldiler. Ben ağlaya ağlaya gittim doğuma. Çok korkuyordum sezeryandan. Ameliyathaneye girdim sağa sola bakma direkt yürü dediler. Tabi odada bir kaç tane ilaç verdiler. Hiç sormadım o heyecanla. Odanın kapısına geldik ben istemiyorum doğurmak diye geri dönmek istedim🙈😂 Neyse oturdum belimden vurdu iğneyi hiçbir şekilde acı hissetmedim. Sonra yatırdılar beni. Uyuşmaya başlayınca sondayı takmışlar onu da hissetmedim. Doktorum geldi ameliyata başladılar. Oradakiler sürekli konuştu benimle sagolsunlar. Hiçbir şey hissetmedim ne çekiştirme ne başka birsey. Sadece bastirdilar hafif midem ağrıdı o da anlık geçti hemen. Bebeğimi görünce hersey geçti zaten. 38+1 haftalık, 16 Kasım 12.22′de doğdu meleğim.♥️ Sonra diktiler beni falan odaya getirdiler üzerimi giydirdiler. Korktuğum gibi asla değildi yani. Sonrası baya zor geçti benim için. Ama herkesin aynı geçecek diye birsey yok. Sonuçta canımızdan can çıkıyor kolay olmayacak tabiki.🥰 Sonrasında dikislerim aşırı yandı ama bugün çok daha iyiyim. Ben yaptıysam herkes yapar. İnşallah gönlünüze göre doğum yaparsınız.♥️ Sormak istediğiniz varsa cevaplarım.🌿