Harika178
Ben dün yaptırdım. Gece 12 den sonra hiçbişey yiyip içme dediler su bile. Ertesi gün 10 da yükleme yapıldı bi kâğıt verdiler elime o kağıtta sabah 6ya kadar sadece su içebileceğim yazıyordu ama riske atma istersen kuzum ordaki hemşireler su içmenin etkisi oluyor dedi hatta yüklemeden sonraki 2 saat içerisinde de içirmiyorlar. O susuzluk yoksunluğu zorlu bi süreç insallah cabucak geçer ve temiz cıkar sonuclar