gulbengarip Merhaba benim kızım 14 aylık 28 hafta doğdu dünden beri ateşli ve el ayak hastasi olduğunu öğrendik şurup ve krem kullanıyoruz ama kasintisi icin krem kullanmalimiyim yaşan varsa bana akıl verebilir mi
gmzhrn gulbengarip kızım.2 yaşında oldu a.a çok hafif atlattık biz. mutlaka doktora götürün. tırnak düşmesine kadar ilerleyen vakalar var
Aysenuromerr Benim bebeğimde geçirdi stilex krem kullandım kaşıntısı çok fazlaydı doktor önermişti calpol dolven verdim 1 haftada geçti ama banyo yaptırmadım yaptırsanız bile şampuan lif vs hiç bişey kullanılmaması gerekiyormuş ben hiç yaptırmadım gulbengarip
Sibelemreemre gulbengarip çok çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah benim kızım da oldu 1 yaşında 10 gün ne çekti kızımın ağzının içi konpile olmuştu çok kötüydü kızım gece gündüz agliyordu hiç durmadan ve hiç bisry yiyemiyorum kullanmadık ilaç kalmadı kaç yere götürdüm hepside bisey yapam dedi gün verdiler allahim kimseye yaşatmasın 🤲🤲🤲
Esracicek gulbengarip çok geçmiş olsun benimde kızlarım olmuştu tırnakları hep döküldü krem kullanmadım ağrı kesici icirdim ve sürekli banyo yaptırdım
Yuem0105 Geçmiş olsun canım benim oğlumda oldu hatta su toplamıştı doktora götürdüm 7 ila 10 gün içinde geçer dedi krem falan kullanmadık banyo yaptırdım ateşi içinde dolven calpol kullandım geçti çok şükür kendiliğinden kuruyup dokuluyo
Yuem0105 gulbengarip Valla ben banyo yaptırdım kaşıntısı hafifledi illa kaşıntı oluyo 3. Gün de kuramaya başladı hatta iki kere götürdüm doktora biri özel biri devlet ikiside krem önermedi kendiliğinden geçer dediler ama sen yinede doktora danis kaşıntı için istersen
heyzil06 Yuem0105 ya merhaba ben 33 haftalık hamileyim arkadaşımın çocuklarında varmış o da misafirliğe geldi o şekilde sonradan söyledi şimdi bana bulaşırsa diye korkuyorum size bulaştı mı gerçi hamile misiniz bilmiyorum da 😢 çok korktum çok ağladım inşallah bulaşmamıştır 😢
Yuem0105 heyzil06 Hamileyim ama benim oğlum bu hastalığı yazın atlattı hamile kalmadan önce gorumcemin çocuğuna bulaştı sadece bize bulasmadi hiç
gulbengarip heyzil06 bende hamileyim 9 haftalik ama kızıma mi üzüleyim kendimemi bakayım bilemedim yetişkinlere bulamıyor diye biliyordum ama az önce öğrendim ki yengemde de çıkmış oğlundan ona ondan benim kıza geçmiş ne yapicaz bilmiyorum
heyzil06 Yuem0105 yetişkinlere bulaşmıyormuş genelde ama hamile olduğum için tedirgin oldum allah korusun 😢
LeyllS heyzil06 yetişkinlere bulaşması çok düşük bir ihtimalmiş fakat ben geçen sene geçirdim. Herhangi bir hap verilmedi ama 3 tane krem kullanmıştım.
heyzil06 LeyllS hamile miydiniz peki? Ben hamile olduğumdan endişe ediyorum allah korusun bebeğime zarar gelir mi diye 😢
LeyllS heyzil06 maalesef o dönemde hamile değildim doktora gitmeniz daha doğru olur yanlış yönlendirmek istemem ben el ve ayaklarımda çıkan kırmızı beneklerden sonra cildiye bölümünden randevu almıştım
heyzil06 gulbengarip çok geçmiş olsun umarım bizlere geçmez dua etmekten başka çarem yok allah korusun 😢
heyzil06 LeyllS haftaya kadın doğumda randevum var umarım bulaşmamıştır da bi sıkıntı çıkmaz rabbim bizleri de evlatlarımızı da korusun 😢
gulbengarip Esracicek cok şükür tırnaklarına bisey olmadı bugün 5 gün kaşıntılarıda azaldı ilaçları aksatmadan veriyorum inşallah tez zamanda kurtuluruz birdaha yaşamamak ümidiyle