Kayskays1 Kizlar ya emzirmeyi bıraktıktan sonra goguslerimde küçülme ve sarkma oldu sizde de oldu mu kafama takıyorum ya sarkması önemli değilde küçülduler
Kk39 Kayskays1 kaçınılmaz son her hamilelik ve emzirme döneminde güzelce büyür sonra emzirme bitince söner malesef yalnız değilsiniz
Esraliiii Kayskays1 zaten benim küçktü 4 bebe emzirdim küçük ama fazla sarkık degil büyük gögüsler daha cok sarkıyor
Emily37 Kayskays1 evet canım hem sarktı hem küçüldü maalesef ama beni öyle çok rahatsız etmiyor.şimdi ikinciyi emziriyorum bakalım bu bitince ne durumda olucaklar.Çok rahatsız olursam ufak bi operasyon geçirebilirim.
Rabia1206 Evet canım hem sarkma hem küçülme oluyor🫤benm normalde iri göğüslerim vardı dolu dolu 😂ama şimdi eser yok 80 oldu genç kızken 90 kullanıyordum😂
Emily37 Kayskays1 fiyatlardan hiç haberim yok ama kızımı emzirme sürecim bitsin muhakkak bişiyler yaparım.daha 11 günlük bebeğim ben yaptırana kadar ne olur bilemedim🤦🏻♀️ Bide ailemde estetik cerrah var en büyük avantajım o olucak benim 🙏🤦🏻♀️
Dark Kayskays1 bununla ilgili egzersizler var onları yapabilirsiniz Şuan emzirme dönemindeyim olursa bende yapacağım
Mervehuda Duşta duş başlığıyla soğuk suyla masaj yaparsanız sarkmalar toparlanıyor diyebiliyorum. Ya da buz masajı. Direkt buzu göğüslerinize sürüyorsunuz. Sonuç olarak soğuk toparlıyor sarkmaları ☺️