1Gunes ben babybjörn aldım evet, hatta ekim sonunda indirim olmuştu o zaman aldım.
Bebişler 2-3.ay itibariyle ayaklarıyla kendi kendini salladıkları için çok rahat ediyorlarmış. Ama doktorlar babybjörnün üstünde uyku pozisyonunda 10 dakikadan fazla uyumamaları gerektigini söylüyor, alırsanız aklınızda bulunsun.
Bu arada ikinci ellerine de bakabilirsiniz yıkanıyor bunlar sonucta tertemiz.