Kızlar yarın 2.sezeryan dogumumu olacağım , ne olur bana dua edin evde bir yavrum var ve biraz boğaz enfeksiyonu olmuş , ben herkese elimden geldiğince dua ettim sizlerde yarın için bana edin kolay gecitlerden geçelim insAllah 😍 şimdiden teşekkür ederim 🤲