Kızlar 22 haftalık hamileyim 8 9 saatlik otobüs yolculuğu yapmam gerek ama cesaret edemiyorum Dr uma söylemiştim bir sey demedi bir sıkıntı yok gebeligim de ama nasıl geçer diye düşünüyorum su icmezsem molalar da lavabo ihtiyacı yapsam nasıl olur bilemiyorum yapan varmı hiç aranızda şimdiden teşekkür ederim