34+2 günlük hamileyim.Ama artık ayakta duramıyorum ayağa kalktığım an karnım sertleşiyor biraz ayakta kalıp yürüsem karnım rahatsız oluyor aşağı baskı yapıyor gibi oluyor hemen oturmak istiyorum. Belimde sırtımda bacaklarımda ağrılar oluyor. Kitlenip yürüyemiyorum.Yattığım da da öyle yatınca da karnım genelde sert oluyor. Sağa sola ağrıdan acıdan zor dönüyorum. İki gündürde kasıklarımda baskı ve acı hissediyorum😞yataktan kalkamıyorum kalkma isteğimde yok üzerimde sürekli bir ağırlık hissi var😢
Erken Doğum riskim yok . 2 hafta önce nst ye girdik sancı çıkmamıştı. Benim gibi olan var mı önerilerinizi rica ediyorum😪