İyi akşamlar kızlar geçen yazmıştım kahverengi lekelenmem oldu die ne yazik ki gebeliğim dış gebelikmiş düşürmeye çalışıyorlar hastanedeyim bişeyde yapmıyorlar kemoterapiye yapılan bi iğne yaptılar bi hafta yatcan diolar başına böyle bişey gelen var mı bi de Erzurum da iyi bi hastane biliyor musunuz Betam 4200 den 900 a düştü simdi 1200 a çıktı düşmüyor