Balimmm ben ebebekte pompaların önünde dğşünğrken yeni doğum yapmış bir kadın geldi yanıma, lansinoh dedi hatta hastaeye de götürün kesinlikle dedi ) o ilk avent almış ama göğüslerim çok yaralandı dedi lansinohun çekim akımını beğenmiş. Ben de bir araştırma okumuştum fiyattan bağımsız bir liste idi, orada da lansinoh demişlerdi. Onu aldık bakalım ilk etapta :)