Kızlar, akıntılarım bu aralar çok. Doktoruma danıştım normal dedi. Ara sıra genital bölgede kaşınma oluyor enfeksiyondan kaynaklı da olabilir diye travocort kremi , fitil yazdı. Bende daha önce fitil kullanmadım diye kremi aldım. Kullanmaya korkuyorum halbuki doktor verdi. Akıntılarımın rengi sarı ve açık kahverengiydi. Bunun sonucunda doktorum progestan 100 mg yazdı. Bunu da kullanmaya korkuyorum. Aslında kullanmam gerek doktorun bir bildiği mutlaka vardır. Neden endişe duyuyorum bilmiyorum. Bu durumla sizde karşılaştınız mı???