Balboncugum indirim buldukça aldım. 23 tane toplamda ama 3-6,6-9,9-12 bile var aralarında çok hoşuma gidip de aldığım. Kısa kollu, kolsuz, askılı vs çeşitli aldım. Müthiş bir hızda body değiştirdiklerini iyi bildiğimden fazla gelmiyor gözüme 😅 Bebek malzemeleri ufacık, insanın bir avuç çamaşıra makine açası gelmiyor 😂 Bir de tecrübeyle sabit olarak bedenlerin gerçek ayları temsil etmediğini düşündüğümden 0-3 hastane çıkışı dışında şu anlık almayı düşünmüyorum 😄