1anne2bebek__ Tugce20q Son adetime göre 11+3 hamileydim muayeneye gitti. ultrasona göre 12 hafta çıktı. Kan ilacı Demir ve balık hapı başladı
Sulezeynep Tugce20q eğer çok düşük değilse 12.haftada başlıyorlar ama düşüklük varsa daha erken başlanıyor
Sulezeynep Tugce20q kanın yeterli olsada bebek büyüdüğü için daha fazlasına ihtiyaç duyuyor senden gider depolar boşalır 12. Haftadan sonra kullanılması gerek diye biliyorum
Sulezeynep Tugce20q ugce20q"#p25120555 bende bunları kullanmıyorum üçüncü gebeligim digerlerindede kullanmadım bundada önermediler de doktorlar aslında kullanılması gerek diye düşünüyorum bunu bir sorayim doktora
1anne2bebek__ Tugce20q ilk gebeliğimde de doktorumun önerdiği ilaçları içtim. Hamilelikte vitamin kan daha fazla ihtiyaç duyuyoruz.