Yagmur981 benim ilki çok kolaydı hiç sancı çekmeden doğuma gittim doğumda sadece acı çektim 25 dakika da doğurmuştum ikinci de 3 saat hafif 2 saat de orta derecede sancım oldu yine girdim 15 dakika da doğurdum çıktım 😂 ikiside çok zorlamadi beni acı eşiğim yüksekti ☺️ haa benimde 8 yıl vardı arasında