nursomyurek Kızlar 1-1,5 aydır bu sorunum var uzanırken tam uzanamıyorum sanki kalçama bıçak saplanıyor biraz biraz doğrulduktan sonra uzanıp sırt üstü yatabiliyorum bu sorunu yaşayan var mı
Taricat nursomyurek sorma … Bütün gün hareket ederken kıçıma giren sancilardan bıktım . Hele yatarken yatakda dönerken dogrulurken falan 🤦🏻♀️ çok berbat
Bebeginehasret nursomyurek 5 aylik oldm ama 2 aydr cekiyorum arti krampda vardi magnezyum kalsiyumla cözduk ama kalca agrisi bitmiyo giderek artiyo klozetten kalkamdm birgün
nursomyurek Taricat yine gece yatarken sabah kalkarken falan yok da biraz ayakta kalayım hemen böyle oluyorum iyice artıyor😒
Kayaatilla Benim 3 tane fıtığım var ve 29 haftalık şuan 2 ay oldu ben de de var çok zorluyor nasıl geçer bilmiyorum ben fıtıksan kaynaklı sanıyordum
Kayaatilla nursomyurek Yürümek çok iyi geliyor bir de sıcak tutmak ağrı olduğunda sıcak su torbası çok rahatlatıyor ama kesin sonuç vermiyor 🤷♀️