Birannecikkkkk
Ben kışlık ihtiyacı olan şeyleri almıştım 1 ay sonra da doğum günü vardı kendi zevkime göre olan alyans yaptırdım, evdeydik bişey yapmadım o pasta hediye alıp gelmişti oturduk.
Sizde ihtiyacı olan bişeyi ya da özel olan bişey yaptırabilirsiniz.
Saat&Saatte çok güzel indirimler vardı ben bir dahakine saat alacağım kesin ☺️