Drngrkm Fmk ben medical park izmit’te 22 aralıkta yaptırdım, sonuç bugün çıktı. Devlette de erken çıkacağını sanmıyorum.
Deletedmom404 Fmk malesef ben ikili taramayı devlette yaptırdım 15 gün sonra çıktı sonuç üçlü taramada aynı şekilde
EdaMinaKele Fmk ben devlet hastanesinde yaptırdım 4-5 gün sonra cıkar dediler gittim sonucları almaya ama aynı gün tarihli sonuc raporu verdiler ilgisizlik olabiliyor bazen
NaimeYilmaz Mekanikcianne banada öle dedıler internetten bi baktm 2 güne cıkmıs . İnternetten takıp edıp cıktı alıp sızde gosterebılırsınız. Sanırım evrak hazırlama işlemı oldugu ıcın fazla fazla soyluyorlar gunlerı
EnginDenizim İkili taramayi özelde yaptirdim 1 haftada cikti üçlü taramayi devlette yaptirdim 2 gunde çıktı
sultanservetozmn Arkadaşlar ben geçen hafta ikili test yaptırdım Çarşamba verdim perşembe aldım sonucu Gazi hastanesinde yaptırdım
muzisyenanne06 Ben devlette yaptırdım ertesi gün öğlene çıktı sonuç her laboratuvarın çalışma şekline göre değişiyor sanırım
YesimTemur İkili testi pek önermiyor bazı anneler çünkü herkese aynı şeyi söylüyormuş doktorlar ama yaptırmakta fayda var değil mi ?
zeynepdiner YesimTemur 2li test tarama testleri içinde en güvenli olan aksine mutlaka yapılması gerektiğini söyluyorlar 2li normal cıkınca diğerlerine gerek bile görmüyor çoğu doktor