Kızlar merhaba ayın 14 ünde doktora gitmiştim keseyi göremedik ama rahim duvarı gayet güzel kalınlaşmış dedi yerleşmeye hazırlanıyor çarşamba günü tekrar gidicem 10 günlük zaman geçmiş oluyor sizce keseyle beraber kalp atışını duyabilir miyiz yaşayan var mı çarşamba günü 6+3 oluyoruz ? 🥲